ZerkingBlog | Politikai spam. Köszönjük Seres Mária!
// Webes trendek

http://zerking.com/?p=94

Politikai spam. Köszönjük Seres Mária!

Mennyire szépen indul a reggel, ha politikai spammel a postaládánkban kelünk, amit mellesleg a spamszűrőnek sem sikerült megfognia, pedig a kopogtatócédulámra esküszöm, hogy nem iratkoztam fel semmilyen párt, szekta stb. hírlevelére.

Az említett levelet személyesen Seres Mária küldte nekem (igen-igen, ott volt az első sorban: “Tisztelt címzettek!”), akinek igazi bulvárcelebbé sikerült kinőnie magát pár hét alatt.

Először nem foglalkoztatott a dolog, de miután csiripelték a madarak, hogy nem csak nálam csücsül ez a kéretlen levél, kicsit utána kezdtem járni ennek.

Kiderült, hogy aláírásokat gyűjtenek, megfűszerezve olyan adatokkal, hogy lakcím, személyiszám. És nekik már százezer ilyen van állítólag (igazából nem).
Szóval a lelkes internetfelhasználók buzgón nyomtatják ki ezeket az íveket, és tolják oda aláírni a nagypapi orra alá. Hogy aztán elküldhessék egy olyasvalakinek, aki olyan törvénytelen eszközökhöz is lelkiismeretfurdalás nélkül nyúl, mint a spammelés.
Innen üzenem nekik: Ne!

Közben felpörögtek az események, és a következő fogadott Mária weboldalán:

Kattintásra nagyobb lesz!

Az egyébként vicces elkövető a kommentbox azon tulajdonságát használta ki, hogy az nem szűri a htmlt. Mint kiderült eme borzasztóan elkerülhetetlen hibát maga Tomcat idézte elő, mivel ő készítette a weboldalt. Kezd érdekessé válni a sztori!

Visszatérve a spamhez, nem ez volt Mária első jótette. Spamwikin találtam:
“Seres a médiában azt állította, hogy hacker támadta meg az oldalát, emiatt lapja elérhetetlen volt, az email-listáját pedig címekkel töltötte föl, hogy eljárás induljon ellene az NHH-nál”

Alatta a spamwiki állásfoglalása:
“Levelét megvizsgálva a következőkről tájékoztatom. Álláspontom alapján az Önök által küldött levél nem minősíthető a 2001. évi CVIII. tv. 14. § (2) bekezdése alapján minősülő kéretlen reklámlevélnek (a továbbiakban: spam), mivel az nem kereskedelmi célú elektronikus hirdetés. “

WTF?? Még, hogy nem spam, mi ez, vicc? És igen, közben rájöttem, hogy az utóbbi mondatot megfogalmazó Sipos Zoltán nem csupán a Spamwiki megalkotója, hanem maga a bombagyáros Blogin, Tomcat haverja. Körbeértünk.

Bocs a politika-belekeveréséért, de így talán sikerült rávilágítanom, hogy hogyan is működnek bizonyos szinteken ezek a dolgok, majd ha valaki témában (politikában) jártasabb kicsit utánnanéz ezeknek jobban, úgy is megíródik majd valami blogposzt a részéről gondolom. Csak majd ne felejtse el kommentben linkelni!

Csak a kiváncsiság kedvéért:

Források, továbbiak a témában:

Figyelj engem!

Ha érdekelnek a hasonló cikkek, iratkozz fel RSS-ben a blogra!
Írok Twittere is, jelölj be bátran: http://twitter.com/zerking és kövesd figyelemmel a Twitter listáimat is: Webszakma, Lányok!

Osztod?

Google Readerben 
Twitteren megosztotta: 

Hozzászólások

37 hozzászólás a “Politikai spam. Köszönjük Seres Mária!” témában.


  1. Egyébként az a legdurvább, hogy lassan már senki sem magával a kezdeményezéssel foglalkozik, hanem azzal, hogy minden nap megkapja Seres Mari mailjét. És ez a legszomorúbb is az egészben! Holott maga a kezdeményezés egyáltalán nem hülyeség. Max politikusaink szemszögéből nézve.

    Írta: en1 | | január 15, 2009, 17:07
  2. Én ezt a spamet elviselem, mert a célt támogatom, úgyhogy ha ilyen jönne nekem, akkor nem jelölném spamnek.

    A spam-et egyébként utálom, de itt nem zavar.

    Írta: agyvihar | | január 15, 2009, 17:13
  3. Én is megkaptam, nem egyszer. Amikor háromszor kaptam egy egymás után pont arra a két címemre, ami nagy valószínűséggel benne van a Kovács Tamás (vagy milyen néven szokott jönni a mail…) által árusított illegális címlistában, akkor untam meg, és jelentettem fel az NHH-nál. A cél az jó, és egyet is értenék vele, de a hogyannal már kevésbé. És amíg magyar, lekövethető ember/cég spammeli a fiókomat, addig azokat fel is fogom dobni az NHH-nál. Én sem csinálok ilyet, miért tűrném el, hogy más ezt tegye?

    Írta: Tschöppy | | január 15, 2009, 20:13
  4. Ezt Seres Mária írta a weboldalán, nevetséges egy nő:
    “Tisztelt Látogatók! Döbbenetes ez az egész, amit a kiküldött hírlevelekkel kapcsolatosan egyesek művelnek! Pár héttel ezelőtt sokan jelezték, hogy kérés nélkül kapnak híreket a népszavazási kezdeményezésről. Mivel a rendszerbe bárkit felírhatnak pusztán szórakozásból is, nincs arra mód, hogy kiszűrjük az ilyeneket. Ezért, hogy elkerülhessük az erről szóló nem kívánt vitákat és levelezéseket, már kétszer került kiküldésre egy hírlevél, amiben elnézést kértünk azoktól, akik akaratukon kívül kaptak levelet, és kértük, hogy iratkozzanak le. Ennél többet mit tudnánk még tenni? Hogy ennek ellenére még most is akadnak olyanok, akik azzal szórakoznak, hogy otromba leveleket írnak és támadásokat intéznek a honlap ellen ahelyett, hogy kattintanának a leiratkozás gombra, egyszerűen döbbenetes, és kénytelenek leszünk a hatóságokhoz fordulni. Még egyszer elnézést kérünk mindenkitől, akit a mi és az ő akarata ellenére zavartunk, és kérjük őket, iratkozzanak le egy kattintással! Ăšgy hisszük egyébként sem egy viagra reklámról vagy egy vírusról van szó, hanem egy mindenkit érintő kezdeményezésről, mely sikerének egyetlen kulcsa van: ha minél több emberhez eljut a híre. Az ebben való segítséget pedig a továbbiakban is megköszönjük mindenkinek. Azt pedig eddig sem értettük, hogy miért gondolják egyesek, hogy az email címeket mi találjuk ki?!”

    Az ilyet nem szabad komolyan venni, nemhogy politizálni hagyni.

    Írta: zerking | | január 15, 2009, 21:27
  5. A kezdeményezéssel lehet egyet érteni vagy nem érteni, az egy külön ügy. De a Seres-spam csak a technikai kivitelezés szintjén különbözik attól, mintha a Seres kompánia az utcáról összefogdosna embereket, és addig bezárva tartaná őket, amíg ki nem töltik az adatlapot. Azt valószínűleg már többen szóvá tennék. Pedig ez is, az is törvénytelen.

    Természetesen nem kötelező panaszt tenni Seresék ellen. De aki már unja a mindenféle lúzerek spamjét, az hadd tegye meg. A törvény pedig erre lehetőséget ad. Csak azt kell elérnünk, hogy az NHH ne magánlevélnek tekintse a Seres-spamet.

    Írta: SJ | | január 15, 2009, 22:49
  6. zering a nevetségessel egyet tudok érteni, ha tényleg ő küldi el a cuccot vagy épp egy olyan rendszert állított szolgálatba, amit nem tud korlátozni. ha meg szánt szándékkal nem akar, akkor tényleg lúzer egy nő és nem érzi azt, hogy ez a botrány nem segíti a kezdeményezését, épp árt neki.

    Írta: en1 | | január 16, 2009, 12:26
  7. ettől függetlenül kedves zerking kolléga, te is beláthatod, hogy a kezdeményezés jó célt szolgálna. viszont a módszer elég kétséges… és hiába is mondja a nő, hogy a cél szentesíti az eszközt… se tőle, se Feritől, de még Orbán Viktortól se szeretnék soha spamet kapni.

    Írta: en1 | | január 16, 2009, 12:32
  8. Politikai SPAM? Ezt a marhaságot. Szerintem elgurult a gyógyszere annak aki ezt a szösszenetet erre a blogra írta. Ez közérdek Te idióta!!!
    Ami közérdek az nem lehet SPAM! Magyar vagy Te egyáltalán? Vagy lehet épp egy képviselő degenerált torzszülötte vagy? Ha ezt SPAM -nek veszed akkor húzd le magad a WC-n.

    Nagy Gábor: egy választó polgár, aki vállalja saját nevét, nem úgy mint ZERKING, a kis anonym! Kérdezd meg idősebb ismerőseid véleményét, mielőtt ilyen szarságot írsz!

    Írta: Nagy Gábor | | január 19, 2009, 23:37
  9. @Tschöppy: @Tschöppy:
    Az olyanok miatt tart itt az ország, mint te!
    Neked nagyobb sérelem egy “kéretlen levél” ami a jó ügyet szolgálja, mint az adófizetők pénzének gátlástalan lerablása? Mondd kérlek, mennyit fizettek neked ezért a véleményért? Netán te is érintett lennél a buliban?

    Írta: csuma | | január 20, 2009, 13:03
  10. A hozzászólásokról lerí, hogy ki itt a hazafi és ki a bérenc!
    Seres Mária kérdése telitalálat! Minden adófizető érdeke, hogy az adópénzek ellenőrzött formában legyenek felhasználva!
    Csakis azok ellenzik -ostoba ürügyre hivatkozva (pl. spam)- az aláírásgyűjtést, akik maguk is sarasak. Zerkingnek, SJ-nek és a többi bajkeverőnek üzenem, ha az igaz ügy érdekében lennétek ilyen buzgók és tennétek feljelentést, akkor már nem itt tartana az ország! Vagy ti nem fizettek adót, járulékot? Nem kell számlát adnotok az utolsó szögről is? A ti pénzetek nincs benne a “nagy kalapban”? Titeket csak a “spam”-sért? Az, hogy itt az államcsőd a nyakunkon és az “elit” torbézol az rendben van? Magáért beszélnek a Parlament padsorairól készült fotók. (Persze most azt mondanátok, hogy Adobe Photoshop-pal montírozta oda Seres Mária.)
    Lehet hápogni mindenről, hogy így szar, meg úgy szar, de most van itt az ideje a cselekvésnek, hát rajta!
    De a jót tegyétek!!!

    Írta: csuma | | január 20, 2009, 13:39
  11. csuma és Nagy Gábor. :-)
    az ország ti miattatok is ott tart, ahol, már bocs.

    nem fogtátok fel a bejegyzés lényegét és mögöttes tartalmát.

    a zerking féle tizen-huszon éves srácoknak ez jön le az egészből, ezért is lett mellélövés ebben a formában ez a felhívás.

    Írta: en1 | | január 20, 2009, 14:39
  12. csuma na látod. elsőnek neked és Nagy Gábornak is azt kellett volna leírni, mint amit én is tettem a saját blogomban is… a spammel kapcsolatban ne csak a spam részét nézzük, hanem az ügyet is, amiért szétküldték.

    hogy megvédjem zerkinget: zerking csak a kvázi technikai részét nézte a dolognak, mint ahogy már fentebb is írtam, a legtöbb hasonló korú így tett és nem nézett mögé, nem nézte az ügyet.

    ezért még senki sem bérenc, idióta, stb. demokrácia van, ha nem felejtenétek el és azért is írhattok ti is azt, amit vagy épp mondhattok bármit, mint ahogy a zerking félék is.

    jó lenne ezt tiszteletben tartani. :-) és nem rögtön letámadni a másik embert.

    Írta: en1 | | január 20, 2009, 14:45
  13. off
    Nagy Gábor – még csak annyit a nevedhez. semmiben sem különbözik a zekingétől. a gugli 402.000 találatot ad a nevedre. már bocs, ennél általánosabb névvel már nem is szerepelhetnél itt.

    on
    nem értelek meg benneteket. felfoghatatlan számomra, hogy miért gondoljátok azt, erőszakkal el lehet érni bármit is. szerintem pont az ellenkezőjét váltja ki a másikban.

    pl. ti erőszak helyett normálisan leírnátok Seres Mária célját, lehet jobb eredményt érnétek el. vagy épp elkezdenétek gyűjteni az aláírásokat…

    Írta: en1 | | január 20, 2009, 14:49
  14. Imádom azt, amikor az okostojások hőzöngve eldöntik egymás között, hogy ki a magyar, és ki nem.

    Gyengébbek kedvéért: nem kell mindennel egyet érteni, hogy még utána is magyar maradhassak.

    Egy apróságot azért jó lenne megérteni: a törvények (=ne spammelj) mindenkire vonatkoznak, még azokra is, akik állítólag jó ügyet támogatnak.

    És hogy a politikai spam létezik, érdemes egy kicsit tájékozódni, és akkor talál rá az ember példát Magyarországon is (most mem a Seres-spamre gondolok), a németeknél is, stb.

    Az államcsőd kapcsán meg hadd mondjam el, hogy ez az egyszeri ember szintjén értékelhetetlen és kezelhetetlen info. Az viszont nem, hogy tartsd be a törvényeket.

    Írta: SJ | | január 20, 2009, 15:37
  15. Minden elismerésem ennek a nőnek! Azt mondja ki helyettünk amit 9 millióan nem merünk, vagy kényelemből nem akarunk kimondani.
    Tojok a spamra. Sohase legyen nagyobb gondom ennél az életben!

    Írta: Porisek János | | január 22, 2009, 00:57
  16. SJ, pontosan, ahogy mondod. A törvények MINDENKIRE vonatkoznak. Még a képviselőkre is, hogy számlákkal igazolják a költségtérítést, pontosan ahogy mindenki mástól is ezt várják el. Ha téged egy ehhez hasonló spam jobban zavar, mint amit ebben az országban a képviselők művelnek, akkor már régen baj van…

    Írta: magyar | | január 22, 2009, 14:41
  17. A levél spam. Sajnálatos, hogy így próbálnak tájékoztatni, de amiről szól az korrekt.
    Mindenkire vonatkoznak a törvények. Kivéve, ha a törvényalkotók saját körükre vonatkoztatva hoznak törvényeket. És külön undorító, amikor ebben látványosan együtt is tudnak szavazni.

    Én speciel a spamokat tiltom a gépeimen. Ez a levél sem jutott el hozzám, de az ívet aláírom. Hogy miért? Mert ameddig nekem minden szarról számlát kell kérnem, hogy egyszemélyes vállalkozóként elszámolhassam, és mellé még könyvelőt is kell fizetnem, hogy ezt a sok szir-szar vackot kezelje, addig jogosan várom el, hogy a képviselők is megtegyék. És az elszámolt költségkeretből szerintem futja havi pár ezer Ft-os könyvelőre is aki ezt adminisztrálja. Vagy ha ez nem OK, én is bemondásos alapon vonok le költségeket az adóbevallásomban ami után természetesen befizetem a 15%-ot.
    Ez a dolog lényege.
    És persze jogod van ezzel a véleménnyel egyet nem érteni, de talán át is lehet gondolni a dolgot.

    Írta: SE | | január 22, 2009, 15:36
  18. Porisek János ez így van. teljesen egyetértek vele. szerinted összejön a 200 ezer aláírás?

    Írta: en1 | | január 22, 2009, 17:37
  19. magyar na igen. a törvények mindenkire vonatkoznak, jól írtad. még a képviselőkre is… ezért számolnak el bemondásos alapon. :-) ugyanis a törvény ezt lehetővé teszi nekik… már bocs a kötözködésért. :-))) igaz ez inkább szomorú, dehát mi választottuk őket. vagyis ti… én nem… mármint a kormánytagokra gondolok.

    Írta: en1 | | január 22, 2009, 17:40
  20. na ez utóbbit elk…tam. :-) mivel sajna az általam választott képviselők is élnek ezzel a lehetőséggel… mármint a bemondásos elszámolással és érdekes módon, ők sem nagyon forszírozzák Seres Mária aláírásgyűjtését. :-(

    Írta: en1 | | január 22, 2009, 17:41
  21. Nos akkor kicsit megpróbálom felnyítni a szemeket. Oké azt mondjátok SPAM, legyen SPAM. Viszont kérdeznék valamit. Tudnátok arra ötletet adni, hogyan lehetne a Seres Mária féle kezdeményezést több százezer emberhez eljuttatni, mégpedig úgy, hogy ne tegyen a földdel egyenlővé egy négy gyermekes édesanyát? Ăšgye nem gondoljátok komolyan, hogy a kedves kezdeményező csakúgy felkeresi a médiát és már rögtön sugározzák is éjjel nappal? A kormány a médiát zsebben tartja. Biztosra veszem arról is tudtok, hogy a jelenlegi kormány jogszabály módosítást akar tenni, hogy cenzúráját kiterjeszthesse a kereskedelmi TV-k hírcsatornáira is. Wow, micsoda nagy demokrácia. Persze most már érzi ám az RTL Klub is, hogy bajban van. Pl. a Házon Kívül már most temeti saját magát és kéri a nép segítségét, hogy szóljon fel ellene. Amondó vagyok, nagyon sok mindennel kapcsolatosan lehetne höbörögni és felszólalni. De mi lenne ha inkább egy olyan ügyért szólalnánk fel, amely aztán lavinát és jó kiindulási alapot teremthetne más fontosabb kérdések számára is, de már nem feltétlen népszavazásos alapon. Amíg a képviselőknek nem szabunk gátat, amíg úgy élik életüket, hogy azt tesznek amit akarnak mert majd Te úgy is eltartod őket, addig nem lehet semmilyen ügyben sem igazán lépni.
    Ha jól emlékszem említettétek egy népszavazással járó költséget is. Abban igaza van mindenkinek, hogy ez nem két fillér. Viszont ennél a pontnál az Europai Uniós tagságunk adhatja meg pont ennek a népszavazásnak a létjogosultságát. 2010 -ben lesznek az EU-s választások. Seres Mária sikere estén ebben az időben pont le lehetne zavarni méghozzá EU-s pénzekből. EU-s népszavazásokat ugyanis mindig közös pénzekből finnanszírozzák. Azaz összes EU-s tagállam pénzéből. Oké Magyarországnak is lesz pénze benne, de azért nagyságrendekkel kevesebb mint bármilyen más esetben, vagy időben.
    Tudom bizos lesz majd nem egy ANONYM nick (hozzászóló) aki nem fog egyetérteni velem és a farkascsora elvének megfelelően jól lefog ugatni, meg elküldeni melegebb éghajlatokra. Ez is csak azt bizonyítja, hogy Magyarországra a széthúzás és nem az összetartás jellemző. Sok külföldi ország pont ezért nem szereti hazánkat. Sok helyen jártam már, de ilyen nagyfokú ellenségeskedést csak itt tapasztalok. Jó lenne már egy kis összefogás. Egyébként nincs sok idő már, február 7.-ig, szerintem rá kellene kapcsolni. Én spec nemcsak beszélek róla, a lakótelepem ahol lakom végig osztottam ívekkel. E-mail -en persze nem küldtem tovább semmit, max. a barátaimnak akikről tudtam, hogy szívesen veszik az ilyen levelet tőlem. Szóval én meg vagyok a nagy Posta Láda spam -elő!

    Írta: Nagy Gábor | | január 22, 2009, 21:24
  22. Szeretem az indulatokat.Jelzi ,hogy élünk.Itt azonban nem értem.Ha valaki végig gondolja,ez legalább kezdetben, egy pártsemleges kezdeményezés.Természetes igazságérzettel megáldva, vitathatatlanul jogos követelés.
    Aláírom.Nem szeretem a SPAM-eket.Seres Mária azt állítja nem Ő küldte.Én naiv, el is hiszem.Azt is elhiszem,hogy néhány indulatos ,lekes ember pedíg mindenáron,még spamként is szeretné tudatni az országgal,hogy tennivaló lenne.
    ĂŤgy jártunk.Megkapjuk.Lehet feljelenteni,ez úgyis haladó népi hagyomány.Azért persze erre olyan büszke nem vagyok,de ilyenek vagyunk.Azért ha valaki innen értesült róla,hogy tenni való lenne,már megérte.A kérdés megválaszolása az internetes társadalom érettségét,vagy érettlenségét jelzi.Büszke lennék az internetezők táborára,ha összejönne a 200 000 aláírás.Szeretnék büszke lenni Rátok.

    Írta: Vicc | | január 23, 2009, 11:18
  23. @Nagy Gábor: Kedves Nagy Gábor! épp te beszélsz lehurrogásról, meg széthúzásról?

    hm, most mi történt veled? megjavultál vagy rájöttél, hogy… na mindegy. nem cseszegetlek, gondolom nem vagy büszke az ezt megelőző kommentedre. :-(

    egyébként épp ez az, amit te is írtál és én is említettem: terjeszteni kell az “igét”, de nem mindenáron. az nem segít az ügynek.

    Írta: en1 | | január 23, 2009, 22:01
  24. Már ne is haragudj de én még mindig mindkét hozzászólásomat helytállónak találom. Amit Te csináltál a blogban, cikk formájában az nem más, mint a divatmajmolás: ohhh jajjj nem politizálok, te jó ég micsoda SPAM!
    Tudd meg az emberi lét elkerülhetetlen politika nélkül. Itt vannak ezek a Gorangások is, nem tudom hallottatok-e már róluk valamit. Ők nem politizálnak, ők pénzt kéregetnek, mert szeretnének segíteni a hajléktalanokon. Szép és jó meg minden, csak az nem fér a buksimban miért rendelkeznek a parlamenten belül országgyűlési PIIIIÁÁÁÁROSOKKAL?

    Mindkét hozzászólásomra büszke vagyok! Persze azt elismerem, hogy az elképzelhető, nem is úgy akartad az egészet, ahogy leírtad.
    Viszont abból startoltam, hogy azért egy blogger tudja miről is akar írni ;)

    Írta: Nagy Gábor | | január 24, 2009, 00:06
  25. @Nagy Gábor: Legalább annyira figyelj, hogy nem keversz össze egy kommentelőt és a bloggert, aki a bejegyzést írta :)

    Írta: Tschöppy | | január 24, 2009, 03:11
  26. Igen, bocsi ebben igazad van! De a stílusból az jött le mintha az kommentelt volna aki a cikket írta.

    en1: bocsi ;) Nem sok különbséget láttam én1 és zerking között. A mögöttes IP-t nem sasoltam :)))))

    Írta: Nagy Gábor | | január 24, 2009, 13:01
  27. @Nagy Gábor: IP ellenőrzés? Az minek? Az “en1″ és a “Zerking” közti különbség nem feltűnő ?

    Írta: Tschöppy | | január 24, 2009, 14:09
  28. @Tschöppy: mit vársz egy olyan embertől, aki ilyeneket ír? “…lehet épp egy képviselő degenerált torzszülötte vagy?”

    tök mindegy, hogy ki milyen pártállású vagy épp mit tart spamnek és mit nem, de ettől még nem biztos, hogy ilyen hangnemben kellene beszélni róla.

    engem ez akasztott ki a legjobban. (persze ezeket a sorokat már Nagy Gáborhoz intéztem. :-))

    Írta: en1 | | január 25, 2009, 00:37
  29. Kedves Tschöppy!

    Irigyelek, hogy ennyi időd van, hogy ezek a dolgok kiakasszanak! Amíg te kivoltál akadva, addig én gyűjtöttem 3,000 aláírást. Most már biztos, hogy meglesz, a kérdés csak az, hogy mennyivel lesz több mint 200,000. Legalább 250,000 -re lenne szükség mert az OVB biztos, hogy rostálni fog! Én azt mondom aki szimpatizál az üggyel az, még február 12. -ig déli 12:00 -ig tud gyűjteni. Postára se nagyon kell adni, mert leadható az Örsvezér téren is.

    Írta: Nagy Gábor | | február 4, 2009, 01:23
  30. Kedves Drága fiatalok!!! Ennyire lecsökkent az erőnlétetek, hogy nem bírtok kattintani 2x? Nem érdekel egy levél? kijelölöd kidobod, ennyi. Sokkal több energiát pazarolsz akkor amikor hülyeségeket írsz olyan dolgokról amiről fogalmad sincs! Egyébként az egyik képet sürgősen vedd le, mert akár Téged is felelőségre vonhatnak érte!!!Ez csak jó tanács! http://www.screencast.com/users/zerkingcom/folders/Jing/media/acacd13a-afcd-40f1-93e7-1451791c8ce6
    Lehet nem Te készítetted, de Téged is felelőségre vonhatnak, ha közzéteszed!Remélem a nagyon fiatalok is felfogják, majd, hogy amikor a média nem áll valami olyan ügy mögé ami az egyszerű emberekhez szól, ige is kell máshogyan terjeszteni. Én is küldtem rengeteg embernek ebben a témában, de senki nem jelentgetett fel, talán Ők már érettebbek:)

    Írta: Lewyke | | február 13, 2009, 00:34
  31. Hmmm érdekes egy link, még hogy egy ordas kurva. Zerking szerintem a te anyukád az aki sajnos világra hozott :( Ezt a hölgyet tisztelned kellene, te állat!

    591,747 aláírás ebből már lesz valami ;)

    Írta: Nagy Gábor | | február 13, 2009, 21:16
  32. Ismét zerkinget kell védenem… de Nagy Gábor nem tom hány éves vagy és kicsoda, micsoda ember, de hogy gondolkodni és felfogni dolgokat nem tudsz, az is biztos!

    nem zerking írta és állítja azt Seres Máriáról, hanem csinált egy screenshotot (képernyőmentést) Seres Mária oldaláról (de a bejegyzésben benne van, csak el kéne olvasni!!!!), hanem ez fogadta az oldalon. azt is leírja, hogy az elkövető hogyan csinálta, csinálhatta ezt a trükköt.

    azzal lehetne vitatkozni, hogy vicces-e a dolog vagy sem.

    viszont az már számomra világos, hogy Nagy Gábor és a kultúra messze áll egymástól!

    Írta: en1 | | február 14, 2009, 12:15
  33. Seres Mária eghész kezdeményezése pont arról szól, hogy ha nekünk nem lehet számla/könyvelés/stb. nélkül pénzt felvenni, akkor a főuraknak se lehessen.
    Márpedig engem Orbán Viktor, Gyurcsány Ferenc, stb. kéretlen politikai reklámtelefonja igenis felhívott a választás idején.
    Na most akkor vagy nekik is szabad és Seres Máriának is, vagy ugyanez, de “nem” előtaggal…

    Írta: tükör | | március 12, 2009, 18:26
  34. Ez a spames hiszti egyáltalán nem számít, olyan dolgot ért el a nő, amit a hisztizők álmodni se mernének: Végre hatni tudott a korrupt, bűnöző politikusainkra,pártszíntől függetlenül.Aki a cikket írta valószínű nem látja a fától az erdőt:).Lehet,hogy az ő lóvéja is ugrik? Áskálódó,nem lényeglátó,erősen elfogult írás!

    Írta: dzso | | április 22, 2009, 07:51
  35. Áîëüøîå ñïàñèáĂ®!!! ĂŤĂ  Âàøåì ïîðòàëå ÷àñòî ïîÿâëÿþòñÿ î÷åíü èíòåðåñíűĂĄ ïîñòű! ĂŽĂ·ĂĄíü ïîäíèìàåòå ìîå íàñòðîåíèå.

    Írta: typeOptigue | | május 24, 2009, 17:57
  36. Szerintem Nagy Gábor olyan hülyeséget nem írt és úgy reagálta le, ahogy egy ilyen helyzetben minden normális ember megtette volna.
    Egyébként elképzelhető, hogy Nagy Gábor és a kultúra nagyon messze állnak egymástól. Zerking viszont és a kultúra az két külön világ.

    Írta: Lezsák Tivada | | május 28, 2009, 22:52
  37. Szépen hangzik: politika mentes rádiót.
    AZ ÚJABB ALÁÍRÁSI HULLÁM KAPCSÁN:
    De mi a helyzet a magyar korona gyalázásával – gúny tárgyává tételével?
    El ítélem! Aki becsmérli a magyar múltat az nekem ellenségem…

    szeretettel: kiss lászló

    Írta: KISS LÁSZLÓ | | november 4, 2009, 09:57

Itt elmondhatod:

Az e-mail címed nem, csak az URL jelenik meg a hozzászólásban.